2010 Monaco gp


Monaco  merakla beklediğim pistlerden biri, ancak Fernando Alonso'nun, -sıralama turlarında yaptığı kaza nedeniyle- Q session'a katılamaması ve yarışa pit girişinden başlayacak olmasına feci üzüldüm. Ferrari bu haftasonu çok hızlı gibi gözüküyordu oysa,  Massa'nın hızı da yadsınamayacak derecede idi. Ancak Alonso'nun kazası sonrasındaki süreçte, Massa'nın da 4.lüğü kapabildiğini gördük maalesef, hatta Renault'a da geçirelerek!.. Ancak, ben Alonso'dan herkesin dediğinin aksine geçişler beklemekteyim. Kendisi de açıklama yaptı zaten "yarın, puan alabileceğimi düşünüyorum ben" diye.. Monaca her ne kadar atak yapmanın zor olduğu bir pist olsa da, "bastır Alonso" diyorum.. 
 
 Yarın 14:00'te Tv başına.. Monaco Gp nasıl sonuçlanacak bakalım, bitiminde Istanbul için de konuşmaya başlarız artık..

Redbull üstünlüğünden cidden fenalık geldi, Istanbul Park'ta da Weber & Vettel adını görmek istemiyorum artık yetti bitti Redbull'unuz..  Rekabet olmadan yarış izlemek zevkli olmuyor ki..

0 Responses