Los Bomberos

İspanya'da İtfaiyeciler çok meşhurdur. Sebebi de hepsinin mankenlere taş çıkartan fizikleri olsa gerek.

Zaragoza'daki evime ilk adım attığımda, mutfakta bir takvim vardı üzerinde yarı çıplak kaslı ve seksi erkeklerin olduğu. Pirelli takvimleri gibi her sene her bölgenin itfaiyecileri kendi takvimlerine poz verip sonra sokaklara çıkıp bağış olarak bu takvimleri satıyorlar. Tabi ki hem turist kadınlar hem de ispanyol olanlarının gözleri bayram ediyor.
 


Bahsi geçen takvimimiz: http://www.bomberoszaragoza.es/calendario/presentacion.html


İlginçtir ki İspanya'da dikkatimi çeken şey, beldiye işçileri, her türlü polis ve itfaiyeciler oldukça yakışıklı ve karizmatik idi. Özellikle Barcelona Havalimanındaki Pasaport Kontrol Polisleri efsanedir.. Giderseniz ne dediğimi emin olun anlayacaksınız ;))


Konumuza gelince, evet Los Bomberos. Evdeki bu erkek dolu takvim: Ev arkadaşım 2 kız ve beni çok da rahatısz etmese de tek erkek ev arkadaşımız Felix'in pek hoşuna gitmemişti ve takvimi duvardan çıkarıp çamaşır makinesinin üstüne koymuştu. Sonra ben ve Aude(Fransız kankam) işi şakaya vurarak ay çok seksiler nasıl da yakışıklılar diye kendi aramızda bir espiri başlattık. Kısa sürede çevremizdeki herkes bu ilgimizi gerçek sanmaya başladı. Biz de şımardıkça şımardık efenim doğal olarak.

Bunları niye mi anlattım? çünkü...

Bugün kapı çaldı, Postacı gelmişti. Elinde rulo bir mektupla, birisi bir şeyi rulo yapıp her yerini bantlamış:) Bir baktım Ruben'den geliyor mektubum. ama aklımın ucundan bile geçmedi takvim göndermiş olabileceği. Kese biçe açtım yaptıkları paketi içinden oldukça sevimli İrlanda kuzulu magnetler ve kalem + Zaragozalı İtfayecilerin 2012 takvimi çıktı:)) İşin daha da eğlenceli kısmı benim adıma -adamlar satış yaparken gitmiş- imza almış.. Çok eğlendim sabah sabah Odamın en güzel köşesine asacağım:) Özellikle Babamın tepkilerini merak ediyorum..


Buyrunuz bu ADONİSLİ abilerin takvimini sizlerle de paylaşıyorum - Yalnız gerçekten hepsi böyle yaşlısı genci, bizzat gördüm efenim-













Favorim hangisi mi? hmmm.. Düşünmem gerek ;)
1 Response
  1. Adsız Says:

    Gökçe sana sonuna kadar katılıyorum. Bu polisler uğruna insaın suç işleyesi geliyor.
    Selin