Madrid Günlükleri -II-

Madrid serisine önce burayı okuyarak başlayabilirsiniz

MADRİD gezimizin ikinci günü, şehir turumuza devam ettik. Şehir haritasına bakarken Real Madrid'in Stadyumunu görünce ya bari bi önünde fotoğrafım olsun diye düşündüm ve rehberim Ruben de tamam dedi ve birlikte oraya gitmek için metroya bindik. Durağın adı belliydi zaten Bernabeu..






MADRİD'e gidip de burayı ziyaret etmesem olmazdı değil mi?? Aslında İspanya'da FC Barcelona sevdalısı olmuştum ama Real Madrid'e Barça taraftarları kadar sinir olmuyorum. Sonuçta ben tarafsızım burada:D Stadyum çok etkileyiciydi.. Çok büyük..


Yanımda Real Zaragozalı İspanyol arkadaşım vardı ve Real Madrid'den hiç hoşlanmıyordu ama benim hatrıma o da katıldı geziye.. Giriş 16€ idi. tur şirketleri vardı, bir sürü İspanyol ve farklı ülkelerden gelen turistler vardı.
  


Real Zaragozalı ve Barçalı rubik:)











Basın Toplantımdan bir kare:)

****

Buradan sonrasında Madrid fotoğrafları..  Palacio Real efenim.. Şahane bir saray..Bizim dolma bahçe ve az da olsa Topkapı havası sezdim dıştan görkemi çok içi bizimkiler gibi değil.. Fotoğraf çekimi yasaktı ve neredeyse telefonumu kaptırıyordum güvenliğe o sebeple bir daha fotoğraf çekmeye çalışmadım. maalesef içerisinin fotoğrafları yok..


Palacio Real bahçesi..


0 Responses