Gidiyorum.. Me voy..


Me Voy


quiero olvidar el aroma de tu cuerpo.
quiero olvidar el sabor de tus labios.
quiero tener, por una vez,
una vida feliz.
por eso, me voy...

gracias por todo lo que me diste.
gracias por amarme.
pero no tengo ilusión.
que tú eres mi razón.

por eso, me voy...

dime qué es lo que tienes,
que yo no puedo olvidarte.
mira, mírame, mi niña,
mira que mi alma sangra.

  


©

Gidiyorum...


Vücudunun kokusunu unutmak istiyorum
Dudaklarının tadını unutmak istiyorum
Bir kez olsun, mutlu bi hayat yaşamak istiyorum
Bu sebeple, gidiyorum..


Teşekkür ederim tüm bana verdiklerin için..
Teşekkür ederim beni sevdiğin için..
Ama bir hayalim yok
Çünkü sebebim sensin..

Bu sebeple gidiyorum..

Söyle bana ne istediğini/neye sahip olduğunu
Seni unutabilmem mümkün değil
Bak.. bak bana.. Benim küçük kızım
Ruhumun kanadığını gör.

Vücudunun kokusunu unutmak istiyorum
Dudaklarının tadını unutmak istiyorum
Bir kez olsun, mutlu bi hayat yaşamak istiyorum
Bu sebeple, gidiyorum..

Söyle bana ne istediğini
Seni unutabilmem mümkün değil
Ay ay ayy
Bak.. bak bana.. Benim küçük kızım
Ruhumun kanadığını gör.

0 Responses