Málaga..

22-27 Mart 2011 Ispanya'nin en güneyinde bir hafta..

EVS suresince, ulkeye ilk gittiginizde 1 ay içerisinde bir egitim oluyor. Kulturu tanima, ulkeye alisma ve senin gibi oraya gelmis diger gonullulerle tanisma fasli için.. 2. asamada da projenin ve senin nasil gelisip degistigine dair.. memnun musun? projen nasil gidiyor? vb.. seylerin konusuldugu bir egitim daha.. tam proje surenin ortasinda yapiliyor bu egitim.. 

Biz Malaga'da Mollina diye bir yerdeydik.. kuçuk bir kasaba, egitim bittikten sonra da Malaga'da kaldik 2 gun boyunca.. Çok guzeldi deniz.. gunes.. her sey :) hatta film festivali vardi ve yeni bir muze açilisina da denk geldik.. sansliydik.. Javier Bardem sadece bir kaç adim uzagimdaydi ama goremedim çok kalabalikti..

egitim bana gosterdi ki daha fazla ispanyolca çalismam lazim çunku herkes ama HERKES ispanyolca konusuyordu egitimde.. genelde 5-6 aydir ispanya'da bulunan tiplerdi tabi onlar. benim proje arkadasim ve mentorum de geldigi için ulusal ajanstan ozel izinle katildim bu egitime yoksa katilmamam lazimdi aslinda. daha geç yapilacak olana katilmam gerekiyordu.. neyse sorun degil, bir suru turkle tanistim, 12 turk vardi.. ipanya'nin çesitli yerlerinden, çok populerdik.. herkes turkçe yarisina girdi ama ne yazik ki, sadece kufurlere odaklandilar:)

neyse fotolara geçelim...












2 Responses
  1. selin88 Says:

    waw Agh günlüklerinin devamı ! que buena!

  2. Gokceowyn Says:

    bugün Madrid serisine başladım:))) İlki yayında.. devamını da yazacağım selin:)