Ve Sonunda Barcelona' dayim..




Gecen hafta Barcelona'daydim.. Ispanya'ya ilk gedligim gun 1-2 saat kalmistim ve oyle cok fazla bir yerini gorememistim. Havalimanindan otobus terminaline giderken gorduklerimle sinirliydi.. Ama tam 1 ay sonra 11-13 Subat arasi gezme firsatim oldu..
Cuma ve cumartesi sıkıştırılmış bir geziyle gayet guzel gezebildim. En azindan benim gormek istedigim her yeri gorebildim. Park Guel, Sagrada Familia, Plaça de Catalunya gibi yerleri.. Palmiyelerle suslu bir sehir Barcelona, boyle bir sehri hele ki o deniz kokusuna 1 aydir hasretken sevmemek mumkun mu? Tabi ki degil.. Çok kalabalik.. Oldukça hem de.. Ispanyoldan çok turist var sehirde. Herkes Ingilizce konusuyor yolda yururken çevrenizde.. Bazilari bundan hoslanmasa da bence guzel bir sey. Zira Zaragoza'da Ingilizce konusmasini bilen birini bulmak pek zor :) Kendi adima memnunum gerçi bu durumdan, çünkü Ispanyolca' yi ogrenmem daha da kolaylasir diye de dusunmuyor degilim.. Ama Barcelona pek güzeldi be..















6 Responses
  1. K. A. Says:

    Sagra de Familia yazmışsınız; ama doğrusu Sagrada Familia. Hatta Katalanca olursa ilk i aksanlı. Türkiye'de bayram tatili olduğunda deneyin derim bir de Barcelona'yı. Özellikle La Rambla ve Ciutat Vella'da sadece Türkçe duymaya başlıyorsunuz. En güzeli de sadece kendisinin Barcelona'ya gelebileceğini sanması insanların. Türkçe konuşan diğer insanları gördükçe şaşırıp "Aaa, Türk" diyorlar. Bir proje konusu çıkar size. :)

  2. Gokceowyn Says:

    Düzelttim ama Catalunya'da yasamadigim için kendilerini de anlayamiyorum :p

  3. Gökhan Says:

    Merhabalar ben Gökhan ;
    Böyle bir umut İspanya Vizesi hakkında bilgi ve evrakları ararken buldum bloğunu.1 Eylül'de gönüllü olarak Barcelona'ya gideceğim ama EVS ile değil ona başvurduğum sırada kendi bulduğum bir dernek ile.Sende yaşamışsındır muhtemelen bunları kafamda onlarca soru işareti var.Bir de üstüne yurtdışına ilk çıkışım olunca haliyle köyden indim konsolosluğa sevinçle karışık bir panik var.Sana da nereden ulaşacağımı bilemedim tweetter hesabını gördüm pek sevmem kullanmam ilk defa üye oldum ama beni takip etmeyen birine mesaj yazamazmışım meğer.Dediğim gibi bazı merak ettiğim ve bu süreci yaşamış birine danışmam gereken noktalar var.Yardımcı olabilirsen hatta orada senin gibi gönüllü olarak kalan diğer Türklerle iletişime geçmemi sağlayabilirsen çok mutlu olurum.Mail adresim gokhanaygunx@hotmail.com. Buraya mail atabilirsen boş zamanında sevinirim.Hoşçakal...

  4. Adsız Says:

    wonderful place Barcelona, and awesome the Gaudì's Cathedral.

    It's interesting your blog ;)

  5. Gokceowyn Says:

    thanks :)) and you are from Italy:)?? NAPLES :)??

  6. Adsız Says:

    yes, from naples