No Ordinary Love




i gave you all the love i got (tüm aşkımı sana verdim)
i gave you more than i could give (verebileceğimden fazlasını verdim)
i gave you love (sana aşk verdim)
i gave you all that i have inside (içimdeki her şeyi sana verdim)
and you took my love (ve sen aşkımı aldın)
you took my love (sen aşkımı aldın)
didn't i tell you (sana söylemedim mi)
what i believe (neye inandığımı)
did somebody say that (biri söyledi mi)
a love like that won't last (böylesine bir aşkın kalıcı olmayacağını)
didn't i give you (sana vermedim mi)
all that i've got to give baby (vermem gerek her şeyi bebek ha?)
 
i gave you all the love i got (sahip olduğum tüm aşkı sana verdim)
i gave you more than i could give (verebileceğimden fazlasını)
i gave you love (sana aşk verdim)
i gave you all that i have inside (vs.)
and you took my love
you took my love 

i keep crying (ağlamaya devam ediyorum)
i keep trying for you (senin için uğraşmaya devam ediyorum)
there's nothing like you and i baby (senin ve benim gibisi yok bebeğim)

this is no ordinary love (bu sıradan bir aşk değil)
no ordinary love (sıradan aşk değil)
this is no ordinary love (bu sıradan bir aşk değil)

no ordinary love 

when you came my way (yoluma çıktığında)
you brightened every day (her günümü aydınlattın)
with your sweet smile (o tatlı gülüşünle)

didn't i tell you (sana söylemedim mi)
what i believe (inandığım şeyi)
did somebody say that (sana hiç kimse söyledi mi)
a love like that won't last (böylesine bir aşkın sürmeyeceğini)
didn't i give you (sana vermedim mi)
all that i've got to give baby (sahip olduğum tüm her şeyi bebeimm?)

this is no ordinary love 
no ordinary love 
this is no ordinary love
no ordinary love 

i keep crying
i keep trying for you
there's nothing like you and i baby 

this is no ordinary love
no ordinary love
this is no ordinary love
no ordinary love 

keep trying for you
keep crying for you
keep flying for you (senin için uçmaya devam ediyorum)
keep flying i'm falling (uçmaya devam ediyorum düşüyorum)

i'm falling (ben düşüyorum)

keep trying for you 
keep crying for you
keep flying for you
keep flying for you i'm falling
i'm falling (senin için denemeye de, ağlamaya da, uçmaya da, düşmeye de devam, ben düşüyorum...)


Çeviri İçin,
BKZ: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=10587472

Deftones'tan da şahane bir cover gelmişti.. Hakkını yemeyelim, onu da severim oldukça:


0 Responses