Acer Aspire 5520G * Hard Disklerimin Sapıtması

Oooff.. Bilgisayarım Servise bi gitti, her şey harika sıfırdan başlıyorum yeni almış gibi diye sevinirken.. birden Başlattaki Belgelerim..Resimlerim.. Müziklerime tıkladığımda Yerel Disk C:\ ye yönlendiğini gördüm. Halbuki D:\ nin altındaydı servise gidip format atılmadan önce!! Neyse sağ tık- özellikler- konum- diyerek D:\ nin altına taşımaya çalışırken, Belgelerimi direk D olarak görmesini sağladım.. İyi de ettim ama sonra yeni bir klasör açmadan Resimlerimi de aynı yere yönlendirmişim. Şuanda 3 tane D sürücüsü gözüküyor ve varsayılan ayarları yükle dediğimde yapmıyor! Bir allahın kulu da anlatmamış bununla ilgili bi şeyi.. aradım aradım bulamadım hiç bi açıklama nette.. görünüm şöyle oldu:

(FOTOĞRAFLARI SİLMİŞİM YANLIŞLIKLA BULUNCA EKLEYECEĞİM:))
0 Responses