O BİR "DALİ"





Ahmed Adnan Saygun Sanat Merkezi (AASSM) 'deki Sergide Dali’nin 13’ü Zodyak serisinden olmak üzere toplam 46 adet özgün eseri yer alıyor.

Adından da anlaşılacağı üzere, burçlar sergisi bu. Her burcun destansı şekilde anlatıldığı bir bölüm de mevcut. Maalesef ben o kısmın fotoğrafını çekmedim, sadece Aslan burcunu çekmiştim. Malumunuz kendi burcum diye. Aslında hepsini yayınlamak isterdim burada. Merak edenler vardır eminim kendi burçlarını da. 2 Mart'a kadar açık sergi, en azından bunu son bir uyarı kabul ediniz ve gidip geziniz:)

Zamanının ötesinde bir ressam Dali. Bunu yaptığı her tabloda görebiliyoruz, nasıl bir düşünce şekli, nasıl bir yaratıcılık.. Hayran olmamak elde değil. Daha önce de Dali'nin 2 sergisini gezdim, biri Sabancı Müzesi İstanbul'daki sergisi idi. Diğeri ise, Memleketi İspanya'da, ancak Andalusya'daki değil de Barcelona'daki müzesini gezmiştim. Şimdi de İzmir'De karşımızda: 
















Devamında, Dali'nin kendi fotoğrafları ve diğer eserleri yer alacak. Hepsini koymadım, beğendiklerimden bazıları burada. Yalnızca 2-3 fotoğraf eksik=) Hepsini koymadım derken pek de inandırıcı olmadı gibi. 





















ve son olarak ASLAN

** Barcelona'daki Müze Girişi ** 
DALİ'yle DALİ olduğum bir an.. 



0 Responses