Bir İstanbul Masalı


Geçtiğimiz ay İstanbul'daydım, 2 sene sonra yeniden. Son gidişimde sadece İspanyol Konsolosluğu'na gitmiştim, bir de Beşiktaş'ta dolanmıştım bir kaç saat o kadar. Şimdiki gidişim ise, Fransız arkadaşım Aude'u gezdirmek içindi. Türkiye'ye ilk gelişiydi ve İzmir'deki 1 haftadan sonra 3 gün de İstanbul'da kaldık.

Yakın arkadaşlarının başka şehirlerde yaşaması avantaj oluyor böyle durumlarda, hem zaten iyi bir rehbere de ihtiyacımız vardı. İstanbul'u çok da bildiğimi söylemem:)

Fanatik bir İzmirli olarak, 
  her zaman şehrimi çok sevdiğimi söylerim. Her zaman överim.

Evet şimdi itiraf ediyorum İzmir'i çok seviyorum ve sorsalar her zaman İzmir derim ancak İstanbul diye de bir gerçek var:) Bu iki şehri karşılaştırmak bana göre hata çünkü zaten birbirinden çok farklılar. İstanbul'da nasıl yaşanır bilemiyorum sadece gezmek için gerçekten harika bir şehir ama İzmir'de yaşamak muhteşem...

Bu gezide çektiğim bazı fotoğrafları paylaşmak isterim:















0 Responses