si seulement je pouvais lui manquer


Calogero - Si Seulement Je Pouvais


bana seslenmesi yeterdi bana sadece,
bana seslenmesi,
yaşamım oradan gelir,
kesinlikle gökyüzünden değil.
ona çocukluğumu anlatmak,
yokluğunu,
her gün,
onu çevreleyen sessizliği nasıl kırmalı?

doğru,
uzaklardan ona söylüyorum
tek başıma öğreniyorum
kendimi korumayı

sadece beni özlemesini sağlayabilseydim
diye düşünmekten kendimi alamadığım doğru.

bana bir işaret verecek mi?
aşkı özlemek bir suç değil.
ona edecek tek duam var.
sadece keşke beni özlesemesini sağlayabilsem.

bunun yanında
size derdim basitçe
her şeyin iyi gittiğini.

bir baba disinda hicbirseyim eksik degil
başka bir dünyada yaşıyorum
her gün sürükleniyorum
beni çevreleyen sessizliği kıracağım.

doğru,
uzaklardan ona söylüyorum
tek başıma öğreniyorum
kendimi korumayı

sadece beni özlemesini sağlayabilseydim
diye düşünmekten kendimi alamadığım doğru.

bana bir işaret verecek mi?
aşkı özlemek bir suç değil.
ona edecek tek duam var.
sadece keşke beni özlesemesini sağlayabilsem.



Sertab Erener - Bir Damla Gözlerimde


çok geç oldu belki de düşündük taşındık
bir çok şeyi birbirimizden sakındık
bir şey eksik cümlede
yüklem mi özlem mi sakladığın şey her neyse beni üzer mi?

öyle çok şey var ki içimde
hep sustuk konuşmak yerine
konuşmadığımız her ne varsa
seninle sakladım gözlerimde

ne olur sende fazla üzülme
hep kendi kendine yenilme
konuşmadığımız her ne varsa seninle
bir damla gözlerimde

belki yanlış yoldayız
kaybolduk kaybolduk gizleyince kendimizde yorulduk
her hatada telafi gerekli değil mi?
bizi durduran gurur mu kibir mi?

öyle çok şey varki içimde
hep sustuk konuşmak yerine
konuşmadığımız her ne varsa
seninle sakladım gözlerimde

ne olur sende fazla üzülme
hep kendi kendine yenilme
konuşmadığımız her ne varsa seninle
bir damla gözlerimde

alıntı
0 Responses