Haziran Yağmurları

Yaz geldi.. ama hiç oralı değilim, bu havanın kasveti boğmakla meşgul beni ve ruhumu. Eskiden duvardaki takvimden o günü koparır arkasında yazanları okurdum-neden eskiden dedim, artık doğru dürüst yerler vermiyorlar o takvimlerden, hem anneanne takvimi onlar, modası da geçti:)- ve genelde yaz aylarında, özellikle temmuz ve ağustos'ta "filiz koparan fırtınası" "gündönümü fırtınası" vb gibi açıklamalar olurdu takvim yaprağının arkasında. şöyle ki: fırtına takvimi

Haziran'ın ilk haftasında da bunlardan birine yakalandık sanırım. Bundan önceki senelerde kuraklıkla boğuşurken aslında bu yağmurlar toprağa hayat veriyor, can simidimiz oluyor şimdilerde unutmamak lazım.



Yağmurda dolaşmayı ıslandığım için sevmem ancak, ıslanmayı bile isteyebileceğim bir zaman olabilir değil mi? evden çıkmayan beni, yağmurlu havada dışarı çıkartacak bir neden..

*****


Grangé'nin yeni kitabını da aldım, haberim bile yoktu çıktıgından Mert söyleyene kadar. Gerçi bu hafta çıkmış, 2 gün gecikmeli almışım ama yine de kızdım kendime "nasıl bilmezsin bunu" diye.

Kitapla ilgili henüz fikrim yok, kapak tasarımına bayıldım yalnız, bitince bilgi gelecek tabii.. Sadece kahramanımız bu defa bir kadın gibi duruyor, ilk bir kaç sayfası okundu elbette.. 1-2 güne biter yorumlar eklenir akabinde..



*****






Şu azıcık kasvetli havada, 30 Haziran'da gösterime girecek Twilight Saga Eclipse filminin soundtrack albümündeki bu harika şarkıyla geçirdim günümü, siz de dinleyin..

0 Responses